Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~paawlaa | użytkownik

imię i nazwiskoPaula adresokolice Wrocławia zarejestrowany14.04.2005 @20:32:01 ostatnio na stronie31.07.2010 @08:43:36

"Każdy inny wszyscy równi "!!

''Bywają takie dni i noce, które zamieniają wszystko. Bywają takie rozmowy, własne lub zasłyszane, które są w stanie wywrócić do góry nogami cały nasz świat. Nie możemy ich przewidzieć. Nie możemy się na nie przygotować. Czyhają gdzieś na nas, zapisane w łańcuchu pozornych przypadków, nieuchronne jak świt po ciemności''


'' Czy pójście na bosaka przez brudne ruchliwe ulice, wyboiste drogi, lód i rozżarzony piasek pomogłoby mi? Przekonaj się, kretynie- myślę i nagle nabieram na to ochoty. Zarzucić plecak ( z butami w środku , na wszelki wypadek) i ruszać przed siebie.''

fragmenty ''Hera moja miłość ''




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty39 komentarze509 posty na forum0

komputer / sprzęt
to ten taki prostokątny z guziczkami ?

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~makalu    04.06.2008 @10:24:11
profilowe pierwsza klasa......
_______
http://marcinkanter.pl.tl/

Siła tych mądrych w mowie,którzy są
prostakami w czynieniu. A.M.FREDRO



~widzeslonie    01.06.2008 @00:02:37
dzieki
~agart2    31.05.2008 @23:58:31
ja od małego chciałam.
i nadal chce.
a bywam tam często. bardzo.
może na studia mi sie uda tam udac.
pozdrawiam.
_______
życie nie jest zepsute, życie ma tylko gorzko słodki smak (...)↵ale z żadnego z tych smaków bym nie zrezygnowal.
~agart2    31.05.2008 @23:55:56
wiem.
dlatego właśnie tak napisałam.
w nocy jest tam wiecej ludzi niz rano.
a swoja droga kocham Kraków
_______
życie nie jest zepsute, życie ma tylko gorzko słodki smak (...)↵ale z żadnego z tych smaków bym nie zrezygnowal.
~Straciatella    31.05.2008 @12:18:36
dzięki za odwiedziny.
właśnie nie wiedziałam jak to się nazywa :P
_______
~nielegalnanarkomanka    31.05.2008 @07:51:55
no nie mam ! haha siedze juz od 6:00 na kompie xD ^^
~nielegalnanarkomanka    11.05.2008 @09:29:15
Zdjęcie w profilu jest niesamowite. :P
~Muffik    10.05.2008 @19:33:38
Przepraszam, że ktoś kiedyś odkrył prąd, a ktoś inny wymyślił linie wysokiego napięcia! :D
~Axelka17    10.05.2008 @18:21:32
Mi się średnio podobają bo z różówymale mam jeszcze czarne czerwone i zielone :P:P
_______
Nie dziękuj za skomentowane zdjęcie....oceń też moje...!!!
~Alinell    10.05.2008 @18:16:48
dziekuje pieknie.

a z Ciebie sliczna dziewczyna. Mieszkalam kiedys we wroclawiu. ech ech : )
_______
Fotograf Warszawa
http://alicja.duchiewicz.pl
~nielegalnanarkomanka    10.05.2008 @18:00:25
hehe. nasza wspólna cecha. chodź jedna ;d
~nielegalnanarkomanka    10.05.2008 @17:57:05
czekam z niecierpliwoscią...a uwiez jestem niecierpliwa ;d
~nielegalnanarkomanka    10.05.2008 @17:54:44
szkoda. a chciałam zobaczyc :D
~nielegalnanarkomanka    10.05.2008 @17:52:53
a gdzies masz jakies nowsze :D
~nielegalnanarkomanka    10.05.2008 @17:51:41
masz piękne wlosy. i jestes bardzo ladna. zdjęcie rewelacja
~nielegalnanarkomanka    10.05.2008 @17:48:52
Te zdjecie w tych rudych lokach tutaj nagórze to ty?
~nielegalnanarkomanka    10.05.2008 @17:42:16
nmzc . kurnaa! gdybym wiedziala jak sie do ulubionych dodaje bym cie dodała xD :D
~nielegalnanarkomanka    10.05.2008 @17:39:36
dziękuje te kable...tak moze troche
~karolpili    10.05.2008 @17:38:14
zapomniałem dodać ze to było przed burzą....a co za tym idzie ciemno trooche było... i tak ma być... mi sie tak podoba
_______
~MajaK    10.05.2008 @17:14:45
...dziękuje......
_______

(...)spotkania co przychodzą same tak dokładnie konieczne że zupełnie czyste(...)ks.J.Twardowski
~lagarto    10.05.2008 @16:48:17
E tam ale dziękuje :B
~DesireVivian    04.05.2008 @11:16:10
_______
"...Na skrzydłach Anioła odlatuje tam gdzie ich grzechy..."
~Marlenaa    04.05.2008 @11:04:24
~abiotic    03.05.2008 @22:33:51
a ja nie . ; p
_______
chciałabym mieć taki charakter, że jeśli ktoś mi przyśle kiedyś gówno końskie w paczce, nie krzyknąć z odrazy, tylko się ucieszyć, że konik tu był.
~maten0    03.05.2008 @21:38:53
dzięki za komenta i pozdrawiam
1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt